Qaisara's Gymnastrada Team - Sports Day CBN (1) 2010

Antara salah satu acara wajib kami husband & wife (perkara yang berhubungkait dengan Qaisara) adalah menghadiri sukan tahunan sekolahnya. To some parents, sports day is just a day yang mana most of the school children akan lalui but for us, it's more than that. Alhamdullilah, so far since she's in Tahun 1 till Tahun 4 ni, kami masih dapat attend her sports day.

Infact, in what ever she wants to do and participater especially when it relates to her school activities, en hubby and myself akan support 100%. I know all parents di dunia ini akan do the same like what we did. Memetik kata-kata kawan baikku " semua orang akan mengatakan anak dia yang "Ter" dalam segala aspek...yang tercomel, tercantik, terbaik etc".....itu adalah lumrah, rite...ianya juga sebagai tanda syukur kita as parents to Allah atas rahmat dan rezeki (anak) yang diberi-NYA pada kita.

Dah melalut ke laut pulak...hehehhe....anyway, nak credit pada Kak Shila (Nur Khalisa's mummy, for her kindness in sponsoring the Gymnastrada outfit plus bawakan make-up artis for the girls..semoga ALLAH swt jua membalas jasa baik beliau..Amin.

Mummy dan Daughter

Comments

Popular Posts