Saya Sedang...

Tadi singgah blog Little Parlour dan ternampak tag yg sangat "sweet & simple" ini...so let's check it out :).... Lengkapkan ayat berikut yang bermula dengan perkataan "Saya Sedang..." 1. Saya sedang menjawab tag daripada Little Parlour 2. Saya sedang layan "America Next Top Model: @ 8TV 3. Saya sedang melayan FB sesambil jenguk CW, FV & Fish Ville saya...heheheh 4. Saya sedang berangan yang saya sedang berada di dalam my fav spa... 5. Saya sedang memerah otak nak melengkap ayat "Saya Sedang..." segigih mungkin.. 6. Saya sedang berniat untuk hentikan tag ini di sini..hahahah Oleh itu, jika "Anda Sedang" membaca tag ini, silalah jawab yea.. (mcm ramai follower..hahah..poyoz)

Comments

  1. :)
    tq sudi wat tag...
    lama tak nampak..
    how r u?

    ReplyDelete
  2. hi..me doing great..hope u n family are in the same situation too yea :)

    p/s: i'm ur blog silence reader...with the mode:regular :)

    ReplyDelete
  3. owh...perjalanan ini memerangkapku. dengan mode yang malas ini, akan kucuba menjawab tag ini. akan kucubaaa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts