Keresahan Yang Hanya Akan Berakhir Minggu Hadapan

Gambar di bawah adalah keadaan en hubby saya sejak dua menjak ni. Macam biasa, dia memang selalu begini dan keadaan dia yang begini memang selalu sahaja membuatkan minda saya sering bermonolog sendirian "Adakah kaum Adam di muka bumi ini tidak langsung mempunyai perasaan resah dan cemas?" Kenapa mereka sentiasa seperti ini..

Iyelahkan, minggu hadapan anak saya akan melakukan teknik menulis seperti apa yang digambarkan pada gambar di bawah (apa punya ayat yang aku buat ni..hehehe). Dah oleh kerana ini merupakan PKSR 2, saya telah tersangat-sangatlah teruja. Iye, saya akui, saya amat teruja sekali. Semoga anak saya dapat menjawab soalan exam dengan cemerlang. Ingatlah wahai anakku, masa nak hitamkan jawapan di kertas jawapan seperti di bawah, pastikan anda betul-betul yakin dengan jawapan tersebut. Ummi akan doakan yang terbaik untuk Sara.

Manakanya saya pada minggu ini dan minggu hadapan akan berdepan dengan situasi berikut..
SANGAT STRESS!

Comments

  1. kakak, relaks la. anak saya pun exam juga tapi saya tak mo pikir sangat. saya lagi tension kalau nak ikutkan pasal orang selalu sebut...anak cikguuuu.

    so saya tak mo serabutkan kepala saya sangat, let them learn from their experience. kalau usaha banyak ni, result nya cammana. kalau cam tu pulak, resultnya cam mana. saya cuma ingatkan suh belajar je.

    arghhhhh....

    ReplyDelete
  2. dah cuba relax tetapi masih gagal nak relax..tak pernah risau tahap cam gini..entahla..tawakal shj..tak sabo nak tunggu minggu exam solosaiiiii..lambatnyaaa :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts