Menjawab Tag Daripada Cikgu Rosliza - Terima Kasih Kerana Sudi Mengtag Saya :)

Entry # 45 1) Copy award untuk diletakkan di blog anda P/S: TQ cikgu...terharu sangat ni..huauauaua...ada gak org nak bg award kat saya..hahahah 2) Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini 1. Sangat suka berinternet 2. Sangat suka pada warna hijau 3. Sangat suka tersenyum/gelak 4. Sangat bertanggungjawab - esp sebagai seorang guru terhadap anak muridnya. Itu adalah pandangan peribadi seorang ibu kepada pelajar di sekolah beliau mengajar. 5. Sangat pantas dalam melaksanakan tugas yang diamanah - pernah sekali tu saya mintak tolong print something, esok paginya terus dah siap..bagus2..sangat efisen gituuu.. 6. Seorang isteri + ibu yg sangat Superwoman - multitasking gituuu 3) Setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri 1. Tido 2. FB-ing, blogging, blog hopping dan segala yag berkaitan internet 3. "Happy Hour" dengan family 4. Baca novel cinta...kuang3x.. 5. Melayari internet utuk mencari, membaca dan kemudian menyimpan maklumat tentang "Cancer" 6. Jalan-Jalan Cari Makan dengan family 7. Holiday dengan family 8. Mencuba resepi masakan - ini bila mood baik la kan? hahahaha 9. Suka amik gambar - tak kira gamba diri sendiri ke, family etc 4) Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka: ..buat je la eh... alamakkkk..yang ni payah sikit sebab tak de pun yg menjengah blog ni kecuali Cikgu Rosliza dan Adik Zax Hitler tu..so kira saya akan abaikan soklan ni..maap ye cikgu :) *********************************************************************************** Cikgu, ni kira tag lagi satu kan? 1. Nama timangan anda?--------> uni, ave 2. Anda Seorang Yang?--------> nampak sangat bengis diluar tetapi bagi yang mengenali saya akan tahu hati budi saya.. 3. Insan Yang Teristimewa?------------> ahli keluarga 4. Lagu Kesukaan?-----------> Izinkan Ku Pergi 5. Makanan Kesukaan Anda?--------> Laksa 6. Sikap Yang Membuat Anda Stress?---------> orang yang pemalas, tak menepati janji dan masa, dan juga mereka yang cakap tak serupa bikin..lagi satu, perangai orang yang ride on orang lain nya hasil kerja atau kenyataan... 7. Warna Kesukaan Anda?-----------> Biru 8. Benda yg mesti ada dalam beg?-----------> purse, handphone, purse duit syiling, name tag office, bekas kecik yg mengandungi minyak cap kapak, panadol, balm gamat, plaster etc, wet tisu, brooch spare etc 9. Kali terakhir anda menangis?------> setiap malam sebelum tidur - takala mencium selendang yg digunakan untuk menutup wajah arwah ibu tercinta - saya sangat merindui beliau dan hanay selendang itu peneman saya sekarang...moga rohnya sentiasa dirahmati ALLAH swt dan ditempatkan bersama mereka yang beriman..Amin Rasanya tak nak tag sesape lah kan..sebab hanya si pemberi saya tag ini sahaja pembaca tegar blog saya :):)...terima kasih cikgu :)!

Comments

  1. haaa kakak. toce2 jawab tag. saja nak bagi ada idea untuk akak update blog. he he

    amboi2....puji bukan main lagi..saya hanya insan biasa..hu hu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts