First Time Buat Tag Untuk Orang Jawab..Ada Ke Yang Nak Jawab...Hahahaha

Entry # 42 Tetiba terasa seronok nak buat tag, walhal bukan ramai kawan nak jawab pun tag ni. Tapi tak pe sebagai selingan, apa salahnya.. 1. Bekas kekasih saya adalah: Biarlah Rahsia..hehehe 2. Saya sedang mendengar: Bunyi-bunyian dari tv akan program dari HBO..sorry tak tahu tajuk cerita apa..hehe 3. Mungkin saya patut: Makan dan tido 4. Saya suka: FB, borak2, baca novel cinta dan coti2/jalan 5. Sahabat-sahabat baik saya: Tak ada ramai sabahat baik sebab saya ni susah orang nak faham..but pada sahabat2 baik ku "you know who you are" :-).. 6. Saya tak faham Kenapa lately ni selalu rasa down :-(..nak kena cari theraphy utk bagi up mood ni laa... 7. Saya kehilangan: Seorang Ibu yang sangat amat saya kasihi..moga rohnya dicucuri rahmat dan diampunkan segala dosanya oleh Yang Maha Esa..Ya ALLAH..Amin! 8. Ramai yang berkata: Saya ni sombong...i have no comment for it..senang citer..saya tak mati dek kejian dan tak hidup dek pujian..i'm just being myself.. 9. Makna nama saya: tiada makna utk perkataan AVE tetapi untuk nama kedua iaitu HARYATI pun tak pasti...hehehe 10. Cinta itu adalah: Suci, Abadi dan penuh misteri 11. Di suatu tempat, seseorang sedang: mengelamun dan terus mengelamun..heheh 12. Saya akan cuba: menjadi seorang hamba ALLAH, anak, isteri dan ibu yang baik agar dapat menikmati akan erti BAHAGIA yang hakiki..insyaALLAH 13. Ayat SELAMANYA membawa maksud Ke akhir hayat 14. Telefon bimbit saya: Brand Nokia dan model yang biasa2 je 15. Bila saya terjaga dari tidur: Terus teringat pada arwah Ibu tercinta... 16. Saya paling meluat apabila: Kawan sendiri menjadi hipokrit dan tidak jujur 17. Pesta/Parti adalah: Acara untuk menghilang stress yang patut kita hadiri 18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: entah le... 19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: awal 20-an... 20. Hari ini: seronok sangat sebab dapat ziarah kubur Ibu yang memang merupakan rutin hujung minggu dan kemudian we had a simple yet fun fun fun family outing.. 21. Malam ini saya akan: ehem...heheheh... 22. Esok pula saya akan: keje..keje..keje... 23. Saya betul-betul inginkan: Nikmat hidup yang diredha-NYA.. 24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini: Rasanya nak kena gi buat facial sebab dah dekat 7 bulan tak bega muka ni..hehe 25. Pusat membeli-belah atau arked permainan: Of course le shopping complex..tapi masa anak kecik dulu sure pilih arked permainan..hahaha 26. Makanan Barat atau Jepun: Barat 27. Bilik yang terang atau gelap: Dua2 tak suke sebab suke keadaan bilik yg malap2 cahayanya...romatis gituuu 28. Makanan segera adalah: Sedap tapi nak kena cut out sebab baru je baca kat paper ari ni salah satu cara nak kuatkan daya ingatan adalah denagn menjauhi makan segera 29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? Take care! 30. Siapa yang anda mahu tag? Anda yang sedang menbaca entry ni...

Comments

  1. banyaknya soklan..amek masa nak jawab nih. banyak pulak tu utang tag. hu hu hu

    ReplyDelete
  2. jawab jgn tak jawab yek..akak pun ada utang tag dgn cikgu gak..hehehe

    ReplyDelete
  3. 17. Pesta/Parti adalah:
    Acara untuk menghilang stress yang patut kita hadiri.

    Jawab mcm cikgu sekolah menengah sains muar..wakakakak

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts